Accueil - Accueil - Église catholique à Montréal

La foi au quotidien. 0 à 2 ans. 2 à 5 ans. 6 à 12 ans. 25 questions et réponses. Fondements de la foi. Je vous salue Marie. Offrande de la journée. Viens, Esprit créateur. Prière pour la fête de lAssomption. Consécration de la famille au Coeur de Marie. Je confesse à Dieu. Credo - Symbole des Apôtres. Credo - Symbole de Nicée-Constantinople. Diverses formes de prière. Des lieux de retraite. Activités pour le carême. Ajouter une Intention de prière. Année de la Miséricorde. Année de la Vie consacrée.

OVERVIEW

The website diocesemontreal.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have traversed twenty-six pages within the website diocesemontreal.org and found four hundred and twenty-one websites referencing diocesemontreal.org. We have observed two contacts and directions for diocesemontreal.org to help you connect with them. The website diocesemontreal.org has been on the internet for one thousand one hundred and fifteen weeks, nineteen days, nineteen hours, and thirty-nine minutes.
Feb 2003

DIOCESEMONTREAL.ORG TRAFFIC

The website diocesemontreal.org has seen alternating quantities of traffic through the year.
Traffic for diocesemontreal.org

Traffic ranking (by month) for diocesemontreal.org

Traffic ranking by day of the week for diocesemontreal.org

DIOCESEMONTREAL.ORG HISTORY

The website diocesemontreal.org was began on on February 17, 2003. It is currently one thousand one hundred and fifteen weeks, nineteen days, nineteen hours, and thirty-nine minutes young.
February

WEBSITE PERIOD

Paroisse Bon-Pasteur, Laval, Québec

Horaire du parcours 1, Laisse-moi te raconter, tome 1. Horaire du parcours 2, Laisse-moi te raconter, tome 2. Vous pouvez consulter le site lepelerin. Votre Semainier paroissial en ligne.

Canadian Catholic Youth Ministry Network - About Us

Join us in beautiful Vancouver, BC for the biennial CCYMN National Youth Ministry Conference for people involved in Youth Ministry leadership.

Centre PRI - Présence Religieuse Intercommunautaire

Ces personnes ont dit oui. Les 10 ans du programme Éthique et Culture Religieuse. La Miséricorde au coeur de la vie consacrée. Des jeunes en quête de sens. Cultures et spiritualités des jeunes.

WHAT DOES DIOCESEMONTREAL.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diocesemontreal.org Mobile Screenshot of diocesemontreal.org Tablet Screenshot of diocesemontreal.org

CACRM

Lucie Martineau

2000 Sherbrooke Ouest

Montreal, QC, H3H1G4

CACRM

Enregistrement ADM Enregistrement ADM

2000 Sherbrooke Ouest

Montreal, QC, H3H1G4

DIOCESEMONTREAL.ORG SERVER

I identified that the main root page on diocesemontreal.org took nine hundred and ninety-three milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
208.167.252.131

mdns1.domaineplus.net
mdns2.domaineplus.net

We identified that this domain is weilding the Apache/2.2.34 (Unix) os.

Accueil - Accueil - Église catholique à Montréal

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website diocesemontreal.org states the following, "Prière pour la fête de lAssomption." I analyzed that the webpage stated " Consécration de la famille au Coeur de Marie." They also stated " Credo - Symbole des Apôtres. Credo - Symbole de Nicée-Constantinople. Ajouter une Intention de prière. Année de la Vie consacrée." The meta header had Diocèse Love -Joie as the first search term.

ANALYZE OTHER WEB SITES

Diocesenet Portal da Diocese de Cachoeira do Sul RS

Reunião da Área Pastoral Pé-da-Serra em Cortado. Retiro dos Presbíteros em Vale Vêneto. Reunião da Área Pastoral Pé-da-Serra em Cortado. Retiro dos Presbíteros em Vale Vêneto. Encontro de Catequistas da Paróquia S. REUNIÃO DA ÁREA NORTE -SOBRADINHO. Fui Eu, o .

Site Oficial - Diocese NF

SANTUÁRIO - Nossa Senhora Aparecida. Inscreva-se aqui para receber as novidades da Diocese de Nova Friburgo. Ao longo do período quaresmal, às sextas-feiras, a comunidade paroquial São Roque, em Olaria,.

Diocèse de Nicolet

Logo du diocése de Nicolet. 0-12 ans et leurs parents. Orientation 0-12 ans et leurs parents.

Renovação Carismática Católica Diocese de Nova Friburgo

Orientações para fazer o Jejum de Daniel. Dia do jejum faça uma consagração com um bom momento de Adoração, Louvor e se possível participar da missa. Encontro de Formação do Ministério de Intercessão. Mudança de data no Congresso do Vicariato Litoral. OS TRÊS PASSOS DO CASAL QUE.

Renovação Carismática Católica Diocese de Nova Iguaçu

Testemunho marca Tarde Missionária da RCC da Diocese de Nova Iguaçu, neste sábado. Grupo de Oração Deus Precisa de Nós acolhe Seminário de Vida no Espírito.